PLD i 16MB ram - odpowiedzi do 6.10.2001

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w webmedia.pl
Pią, 5 Paź 2001, 16:27:28 CEST

On Fri, 5 Oct 2001 16:17:46 +0200, you wrote:
>Mam pytanie związane z faktem, że muszę uratować Windowsow-y bardzo stary
>komputer z 16 MB. Najlepiej było by mi robić to pod linuxem, ale nie wchodzi
>w grę przenoszenie dysku z tamtego komputera. Chciałem przenieść na swoim
>dysku linux-a z jajcem 2.2.18-13 i modmontować tamten. Pytanie jednak jest
>takie - czy ma to sens? Czy linux wogóle odpali.

A może RescueCD (już kilka razy ratował mi skórę ;)) z ftp (jakieś 50MB) i
przenieść sobie cdrom o ile tam nie ma.

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w niewiem.org  http://hack.zone.to/
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć