xmms

Bartosz Jakubski migo w supernet.com.pl
Sob, 20 Paź 2001, 15:54:45 CEST

Dnia 20 paź o godzinie 12:04:09 +0200, Artur Flinta napisał(a):
> Witam!

> Może jakieś przerwanie koliduje? Pamiętam, że jak miałem ESS1869, to w

Raczej nie. Zresztą to nie taki problem, przeżyję "pyrknięcie" przy play
i stop.

> spec'u zamiast --with-isapnp=no dawałem yes, nie pamiętam w czym to
> pomagało, ale był powód, że tak miałem.

A to już dawno chyba zrobiłem, bez tego wcale nie działało. Teraz mam
w modules.conf: options snd-card-es18xx snd_isapnp=1

--
-- .- Bartosz Jakubski  ------------------- Sosnowiec -. --
-- |  Free Software is a matter of liberty, not price  | --