nvidia i jej badziewne sterowniki

Artur Flinta aflinta w interia.pl
Czw, 6 Wrz 2001, 21:21:35 CEST

Witam!

Dnia Thu, 6 Sep 2001 20:49:20 +0200 Michal Kochanowicz napisał(a):

> Czyli działa z tą biblioteką? Ale to chyba jest nieakcelerowane (to
> chyba jest Mesa).

I tak i nie, działa to u mnie całkiem płynnie, ale być może to jest brute
force (athlon 1.33GHz) i faktycznie biblioteka jest niedopalona.
Zastanwiam się co by było gdyby skompilować xscreensaver-GL z tą
biblioteką z nvidii a nie z XXFree (mesa). Problem tylko taki, że to co
jest w cvs wykłada się na samym początku w taki oto sposób:

 + autoconf
/usr/bin/m4: configure.in: 2145: ERROR: Recursion limit of 1024 exceeded,
use -L<N> to change it
błąd: Bad exit status from /var/tmp/rpm-tmp.74318 (%build)

> Mówisz o xscreensaver-GL? U mnie wogóle się nie uruchamiają. Natomiast
> wygaszacz OpenGL z KDE uruchamiają się tylko w okienku podglądu przy
> wyborze wygaszacza. Potem już wogóle.

Przecież to jest chore, te sterowniki nie dość, że ze gryzą się z RivaFB,
to jeszcze pożądnego OpenGL nie są w stanie zaoferować (szybki to on jest,
tylko działa od przypadku do przypadku) :(((

Mogliby z tego zrobić jakiś GPL to odrazu by się chętni znależli coby DRI
do jajka przenieśli i Mesą zintegrowali i sterowniki byłyby miodzio, a tak

        Pozdrawiam
            Artur

KONKURS: Niedobre miejsca - 50 ksiazek W. Whartona do wygrania!
http://szkola.interia.pl/wharton/strona.html?co=13