[OT] ATI Radeon 7000 Pro 64Mb TV-out vs GeForce2 MX-{2,4}00 64Mb TV-out

Fryderyk 'Fritz' Dziarmagowski fritz w phreaker.net
Czw, 4 Kwi 2002, 00:08:21 CEST

On Wed, 3 Apr 2002, Merlok wrote:

> Witam,
> tez zastanawiam sie nad kupieniem k.graf., ale takiej z najnizszej polki,
> bo na gry nie mam czasu i ochoty, a w innych zastosowaniach to chyba nie
> ma roznicy(?).
> No i w przykladowym cenniku widze, ze najtansze sa
> ATi RAGE 128 32MB i nVidia Riva TNT2 M64.
> Czy tez polecalibyscie ATI?

Hmmm, tutaj nie ma co wybierać. odpowiedź jest tylko jedna: ati. tylko
ostrożnie z klonami ;) lepiej dołożyć parę złotych i kupić oryginalne ati,
a nie jakieś tam blah blah rage ultra turbo

pozdr.

--
[ Fryderyk Dziarmagowski <fritz w phreaker.net> ]
[               Linux Registered User #164489 ]