Abit BE6II, system wiesza się przy odczycie CD.

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Wto, 9 Kwi 2002, 23:34:10 CEST

Witam!

On Tue, 9 Apr 2002 11:39:12 +0200
Radoslaw Zielinski <radek w karnet.pl> wrote:

> A w jaki sposób drania przełączyć?
Nie mam pojęcia, poprzekładać karty w slotach, pogrzebać w bisie,
uaktualnić BIOS jak się da, zaglądnąć do pliku
/usr/src/linux/Documentation/ide.txt - tam jest opisane jak wymusić
prawidłowy port i przerwanie nie polegając na autodetekcji. Nie mam innych
pomysłów. Ja bym zaczął od wyjęcie wszystkich kart za wyjątkiem grafiki i
odpaleniu w tej konfiguracji kompa. Jak nie zadziała to kombinować w
włączaniem wyłącznie w biosie interfejsów i ew. PNP.

              Powodzenia
                   Pozdrawiam
                          Artur