Budowanie RPMow

Przemysław Biernat melwin w ogrodowa.int.pl
Sob, 20 Kwi 2002, 23:33:04 CEST

On Saturday 20 April 2002 19:26, you wrote:
> ręcznie

A jednak nie trzeba ręcznie :)
$rpm --install-build-tree

A teraz inny problem
Probuje skompilowac wlasnie konverse. Na speca znalezionego na cvs, rpm
zareagowal komunikatem ze to nie spec. Wiec sklepałem cos sam. Narazie idzie,
doinstalowuje na biezaco pakieciki *-devel*.rpm.
./configure nie znajduje jednej biblioteki, nie powoduje to zatrzymania, ale
jednak wolałbym, żeby było to porzadnie zrobione.
wypluwa takie coś:
checking for shl_unload in -ldld... no
a w config.log:
configure:3422: gcc -o conftest -O2   conftest.c -ldld   1>&5
/usr/bin/ld: cannot find -ldld
collect2: ld returned 1 exit status
configure: failed program was:
#line 3411 "configure"
#include "confdefs.h"
/* Override any gcc2 internal prototype to avoid an error.  */
/* We use char because int might match the return type of a gcc2
    builtin and then its argument prototype would still apply.  */
char shl_unload();

int main() {
shl_unload()
; return 0; }

Przemysław Biernat (Melwin) # melwin&ogrodowa,int,pl  # ICQ 58723474
www.ogrodowa.int.pl # www.ogrodowa.int.pl/melwin      # GG  546443
			PLD - 2 x Slackware 8.0