Przejście z qmaila na...

--s+ ser w metalab.unc.edu
Nie, 21 Kwi 2002, 15:51:42 CEST

--->[Quoting Jacek Konieczny <jajcus w pld.org.pl>:]

> Na  3  maszynach  już  na niego  przeszedłem  i  jestem
> baaaardzo zadowolony.  Możliwości ma bardzo  duże, mimo
> że na początku w to wątpiłem, na pewno pod tym względem
> przerasta qmaila.

Nie za bardzo czaję,  o jakich możliwościach mowa, serwer
pocztowy słuzy do wysyłania  i otrzymywania poczty, a nie
do tego, by przy okazji przynieść koks z garażu i zapalić
w piecu. Qmail w  całości i precyzyjnie implementuje RFC,
i tyle.

> PS. W najbliższym czasie  czeka mnie przerzucenie dwóch
> dużych serwerów na postfixa. Nie mogę się już doczekać,
> ale trochę się boję :-)

Chętnie  posłucham relacji,  ale nie  wiem co  to są  dla
Ciebie  duże serwery,  ile  listów  dziennie, ile  bajtów
danych?

Co do exima  mam jednak podobne zdanie,  po prostu strach
się bać.

--
      http://ibiblio.org/ser/ | http://it-zone.org/
tldp.org|gnu.org|hyperreal.info|pld-linux.org|it-zone.org