Pytanie odnosnie src.rpm'ow

Roman Kolasiewicz rkolasiewicz w excellent.com.pl
Czw, 25 Kwi 2002, 18:32:35 CEST

Sciagnalem sobie PLD'owy kernel-*.src.rpm i mam kilka pytan,:

1. Patche ktore wystepuja w specu sa juz zaaplikowane, czy dzieje
   sie to dopiero podczas budowania pakietu?

2. Jesli sa aplikowane dopiero podczas budowania pakietu to jak usunac
   jeden z nich - wystarczy usunac linie ze speca?

3. Jesli natomiast patche juz sa zaaplikowane to jak bezpiecznie
   usunac jeden z nich? (chodzi mi o xfs - ktory ma konflikty z
   acl'ami dla ext2/3 )

Budowanie rpm'ow jest ladnie opisane w manualu, wiec o to pytal nie
bede :)

Dzieki za pomoc!