NEOSTRADA PLUS

Piotr Wysocki wysek w tower.braxis.co.uk
Wto, 20 Sie 2002, 00:06:55 CEST

On Sat, Aug 17, 2002 at 07:54:40PM +0200, Michal Kochanowicz wrote:
> Słyszałem że tam trzeba się jakoś logować po włączeniu komputera. Jak to
> wygląda i czy daje się to zautomatyzować?
W ,,zwykłej'' Neostradzie logowanie polega na wypełnieniu formularza
html'owego loginem/hasłem via http. Daje się zautomatyzować.

--
 [ Piotr Wysocki ] [ wysek w linux.bydg.org; wysek w tower.braxis.co.uk ]
 [ nick :: wysek ] [ http://wysek.thanedd.sk/ ; tel. +48 605 111115 ]