PLD na serwery?

Wto, 27 Sie 2002, 20:34:19 CEST

On Tue, 27 Aug 2002, Robert R. Wal wrote:

> On 02.08.27 Piotr Szymanski pressed the following keys:

> Wiesz, wielu ludzi[1] ma za złe PLD, że desktop traktuje po macoszemu i
> za bardzo się skupia na serwerach ;) Anyway, znam firmy[2], które na
> wszystkich stawianych/obsługiwanych przez siebie serwerach używa
> _wyłącznie_ PLD.
>
> Takoż i ja, wszędzie gdzie mam coś do gadania jeśli chodzi o stawianie
> serwerów, stawiam PLD i jeszcze się nie naciąłem. Dlaczego PLD?
>
> - wolę RPM od DPKG;
> - lubię APT (koniec ,,dependancy hell'' ;);
> - szybkie apgrejdy do nowych wersji przy dziurach (tak jest w PLD),
> [...]

Niemniej to co wymieniłeś nie ma zwiazku z "serwerowością" bąć nie tych
zasobów :)
Poprostu zasobów jest tak juz dużo, że mówienie że sa one
wyłacznie/pzredewsyzstkim do tego czy tamtrego jest kompletnie bez sensu.
tak można było mówić o PLD jakieś dwa lata temu .. niemniej od tego czasu
ciut czaus już upłyneło :)

kloczek