KDE 3.0.4 (RA)

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Pon, 30 Gru 2002, 13:57:56 CET

On Thu, 19 Dec 2002, Piotr Szymanski wrote:

> havner (Thursday 19 of December 2002 22:47):
> Nie ma.

> Bedzie w ra, jesli:
> 1.) dzimi sie zgodzi

Z moich obserwacji wynika, ze byc moze bedzie, trzeba bedzie zrobic
generalny przeglad, czy bledy ktore obecnie mamy "pojawiają sie nadal".
Chyba ze to tylko blad w samym keramiku, wtedy tylko  pojawi sie
poprawiona paczka z theme keramika ...
ale watpie ... bo u mnie bez keramika sie sypie, wogole cos jest nie tak z
naszym KDE gdy uzywamy schematow.
No nic, bede musial przebudowac sobie calosc z debug ... Piotrze mozesz
mnie oswiecic jak ? Chyba ze nasze spece z KDE sa przygotowane na --with
debug ...

 > 2.) ukaza sie i tarballe i announce (ok. 8-12 stycznia)

> Nie bedzie, kde 3.1 trafi, jesli juz, to do general-updates. Wiec trzeba
> bedzie dopoldkowac. Nowych iso nie bedzie juz, bo nikt nie ma praw zapisu do
> plikow z iso.

ISO będą, przy wydaniu 1.1 badz 1.0.1 badz 1.0.YYMMDD ...

Krzysiek Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)