Dwa procki i inna numeracja

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Nie, 3 Lut 2002, 13:48:20 CET

On Sun, 3 Feb 2002, Michal Margula wrote:

> Witam! ;-)
>
> Jak pewnie wiecie lub nie w końcu pozbyłem się debiana na mojej
> produkcyjnej maszynie i mam tam już PLD :>. Zastanawia mnie za to jedna
> sprawa. Dlaczego w /proc/cpuinfo procki mają numer 0 i 3 a nie 0 i 1 jak
> to było na debianie z czystym 2.2.20?

Pewnie ktoras z opcji dotyczacych SMP, ale ja zauwazylem,
ze to zalezy od rodzaju plyty, czyli wynikac to moze z roznic w obsludze
APIC'a na poszczegolnych chipsetach.

Na Abit VP6 mialem 0,1, na Asus CUV4X-D - 0,3.
Zreszta, w Solarisie jest tez 0 i 3.

> PS. Czy da się jakoś sprawdzić "co robi" dany procek - jakie procesy
> obsługuje czy coś?

top z PLD ladnie to pokazuje :)

M.

-| == PLUG - Sad Kolezenski  -         http://www.linux.org.pl/ == |-