Instalacja [cd]

Marcin betasys w kki.net.pl
Pią, 8 Lut 2002, 10:37:12 CET

> Przestań próbować.  Po prostu zainstaluj ;-)

OK Nie można bo dyski /dev/sda i /dev/sdb instalator/fdisk/parted widzi
odpowiednio jako /dev/sdb i /dev/sde

Hmmm wrócę do kernela 2.2 bo tam było OK

> Dobrą dokumentację jak zainstalować PLD łatwiej będzie napisać komuś
> komu się nie udało zainstalować PLD za pierwszym podejściem.
> Jesteś dobrym kandydatem.
> BTW, Za kilka miesięcy będzie wysyp książek na temat jak zainstalować,
> skonfigurować i używać PLD ;-)

Taki też mam zamiar, ale najpierw muszę zrobić dyplom :(
BTW mam wydrukowaną dokumentację do RH 7.2 Reference Gude i poprzez analogie
i porównania usiłuję do czegoś dojść
i jeszcze jedno, dlaczego man'y do większości są niepełne i po polsku (chyba
z PTM) a do poldka man angielski?
Wolałbym sam zdecydować jakie man'y i gdzie zainstalować (pl|en).

To było m.in. dlaczego wciąż piszę z OE. Thx za info o qmailu

---
 99 zl tylko tyle zaplacisz za 4 linijki tekstu w Biuletynie reklamowym
                   http://www.promocja.cc.pl/biuletyn
---