Błąd w gdm.

ZyTeK zytek w abomb.one.pl
Sob, 9 Lut 2002, 02:15:39 CET

Dnia Sat, 9 Feb 2002 01:07:53 +0100 (CET)
Michal Margula napisał(a):

>No to ja sie poddaje ;-). Wyglada na to, ze uprawnienia na /var/lib/gdm
>sa jednak wazne i musza byc oryginalne, bo bez patcha chodzi... W takim
>razie - wywalamy gdm-permissions.patch ?

No nie wiem. Mogę tylko powiedzieć tyle, że bez patcha działa dobrze, jeśli sie po instalacji zrobi chown -R xdm:xdm /var/lib/gdm i _chyba_ tez /etc/X11/gdm
oraz chmod 750 /var/lib/gdm. W kazdym razie tak mi gdm kazał zrobić jak go uruchomiłem a inne prawa/właściciele na w/w katalogi były. Chociaż te inne prawa/właściciele były (chyba) dlatego, że po wcześniejszym usunięciu gdm'a nie zniknęły katalogi /var/lib/gdm i /etc/X11/gdm. Nie wiem jak by było z upgrade pakietu, czy po każdym upgrade trzeba by było się uprawnieniami bawić. Chociaż przy upgrade chyba użytkownik xdm nie jest usuwany, więc raczej by problemów nie było.

Patch by można naprawić albo usunąć. Nie wiem. ;)

PS. Idę spać. ;)

--
.: Jakub Głazik - ZyTeK - zytek w abomb.one.pl
.: Pingwiny? eee.... Bociany? TAK!   PLD-LINUX