Tajemniczy xfs (dziwne zachowanie systemu)

Artur Flinta aflinta w interia.pl
Sob, 9 Lut 2002, 12:29:43 CET

Witam!

On Sat, 9 Feb 2002 12:24:27 +0100
Robert Kurtys <bob w pozyton.net.pl> wrote:

> to dosc luzna sugestia ale sprobuj 2.4.27 z distro + zwiekszenie pamieci
> swap ponad rozmiar ram                 ^^^^^^

Wow! :-)))))) To, że mamy świeże pakiety to wiedziałem, ale że kernelem
wyprzedzamy developerów o ponad pół roku to jest dopiero pokaz siły :-))))

       Pozdrawiam
              Artur