Tajemniczy xfs (dziwne zachowanie systemu) - rozwiązanie

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 13 Lut 2002, 14:14:48 CET

On Saturday 09 February 2002 12:24, you wrote:
[...]
> to dosc luzna sugestia ale sprobuj 2.4.27 z distro + zwiekszenie pamieci
> swap ponad rozmiar ram
niestety, nie pomogło. Wogóle nie pomagało nic. Kompilowałem to i tamto,
wyłączałem to i tamto - i nic. Pomogło dopiero wyłączenie... xfs-a właśnie.
Teraz X-y same muszą się zajmować czcionkami. Ponieważ mam tylko jeden
procesor, nie robi to różnicy. Mam wrażenie, że jest nawet szybciej (co się
daje logicznie uzasadnić).

Wniosek - na K6-2 skompilowany na i586 xfs powoduje ogromne kłopoty,
włącznie z rozwalaniem filesystemu (inodów z bibliotekami, których używa) i
to dosyć konkretnie (zmiany atrybutów czy nawet typów plików - np. ze
zwykłych na kolejki FIFO).

Teraz cieszę się stabilnym systemem. Pozdrawiam.
--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                     Registered Linux user #61028