mozilla

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 12 Lut 2002, 14:01:50 CET

On Tuesday 12 February 2002 13:57, you wrote:
[...]
> Rozumiem, że chodzi Ci o galeona.
> "kmail --composer"
A mi nie chce zadziałać :-( Nie mam pojęcia dlaczego. Jedno działa, drugie
działa, ale osobno. A kmaila z galeona nie mogę uruchomić. Może dlatego, że
robię to spod KDE, a nie GNOME... Ale sądzę, że u Ciebie też tak jest.
--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                     Registered Linux user #61028