mozilla

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 12 Lut 2002, 20:19:05 CET

Cholera, nadal mi nie działa. I jest wogóle śmiesznie. To nie wina
binariów, bo z innego konta jest OK. Ale z mojego - nie. Zrobiłem wogóle
taki test - wpisałem w to miejsce xclock :-) I co? NIC! Zaraz chyba po
prostu skasuję wszystkie pliki konfiguracyjne związane z programami GNOME i
spróbuję od zera. Szlag mnie trafia.
--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                     Registered Linux user #61028