mozilla

Adam Gorzkiewicz adgor w ppp-cen188.poznan.tpnet.pl
Wto, 12 Lut 2002, 21:16:29 CET

Dnia wto 12. luty 2002 21:05, napisałeś:
(...)
> No, już myślałem, że mnie szlag trafi. Musiałem uwalić katalog ~/.gnome i
> dopiero ruszylo. Ale że nie dało się tego naprostować inaczej, to nie
> dobrze.

To ja bym teraz probował metodycznie podmieniać zawartość nowego .galeon na
zawartość starego (najpierw całe podkataslogi, potem pojedyncze pliki i tak
po sznurku ...) Mozolna to praca ale pozyteczna :)
--
AdGor
adgor w ppp-cen188.poznan.tpnet.pl