Xfree

KrzysiekS ks123 w wp.pl
Czw, 14 Lut 2002, 17:21:22 CET

Cześć

Zachciało mi się zabawy apt-get dist-upgrade i wywaliło mi całe X'y
No to zainstalowałem sobie je sobie znowu za pomocą poldka.
Niestety startx wywala że nie może znaleźć czcionki fixed.
I to jest bardzo dziwne bo czcionki są zainstalowane, XF86Config
prawidłowy, fonts.dir też jest ok. Tylko fonts.aliases nie ma - może
w tym jest problem?
Poradźcie proszę w co mam zrobić żeby to zaskoczyło.

ps. czemu apt-get dist-upgrade wywalił mi x'y (i jeszcze parę innych
    pakietów) i w ogóle do czego on służy bo nie bardzo zrozumiałem
    czytając man'a.

KrzysiekS