postfix(!)

Adam Gorzkiewicz adgor w ppp-cen188.poznan.tpnet.pl
Pią, 15 Lut 2002, 01:13:02 CET

48h nieuwagi i ... od cholery spamu i kompromitacja: host poszedł do ORDB
W /etc/mail/main.cf miałem:
(...)
mynetworks = 194.204.143.188
(...)
smtpd_recipient_restrictions = check_sender_access
hash:/etc/mail/access,check_relay_domains
(...)
Po wielu ćwiczeniach doszedłem do wniosku, że dla mojego postfixa (obojętnie
co bym nie wpisał) $mynetworks = cały świat
# rpm -q postfix procmail
postfix-20011127-4
procmail-3.22-2
Te pakiety są jeszcze z 2001r. a zaczęło się tak dziać ok 9.02.2002
Co to może być?
--
AdGor
adgor w ppp-cen188.poznan.tpnet.pl