Re[2]: Przypisanie 2 adresów do jednej karty

Grzegorz Godlewski GGodlewski w wi.ps.pl
Sob, 16 Lut 2002, 21:50:05 CET

MM> A nie lepiej IPADDR1 ?
A robi to jakąś różnicę?

MM> Dwie domyslne bramki?
Mam tylko jedną. To nie problem - mogę sobie zawsze dorzucić route
gdzieś do skryptów startowych, ale wolałbym mieć zrobione elegancko ;]
Gorzej z tym broadcastem.

MM> Zapomnij, ze istnieje cos takiego jak ifconfig, on Ci nie pokaze kilku
MM> adresow na jednym interfejsie. On rozumial tylko aliasy.
Jest jakaś alternatywa dla ifconfig? Ewentualnie jak się robi aliasy?

--
 Grzegorz                            mailto:GGodlewski w wi.ps.pl