drukowanie

Mariusz Mazur mariusz w isn.pl
Nie, 17 Lut 2002, 22:13:21 CET

Mam sobie kde i cupsa i niby wszystko jest ok. Tyle tylko, że jak drukuję coś
spod KWorda to wydruk nie odpowiada temu co mam na ekranie. Nie wiem jak to
jest pod linem rozwiązane, ale zakładam, że z założenia to co mam na ekranie
powinno być dokładnym odzwierciedleniem tego co jest na wydruku (taka jest
chyba idea postscriptu... a printing w unixach sie na PSie bodajże opiera).
Niby w ustawieniach strony i drukarki jest A4, ale jednak mi obcina tekst. Na
oko widzę, że odstępy między linijkami są jakieś takie większe niż na
ekranie. I czcionka jakby też nie ta :(

Mógłby mi ktoś zasugerować potencjalną przyczynę tego stanu rzeczy?

--
Mariusz Mazur
"One Ring to bring them all and in the darkness bind them"