drukowanie

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 17 Lut 2002, 23:25:49 CET

On Sunday 17 February 2002 23:11, you wrote:
[...]
> Tiaaaa... Jak mi ktoś jeszcze raz powie, że unixy to się na biurko nadają
> to go tak odmaluję, że się nie pozbiera.
> Zaraz chwila. To w takim razie jaki jest sens różnych officeów skoro na
> papierze i tak większość rzeczy będzie poucinana, w innej czcionce, w
> innym miejscu i wogóle do dupy?
> I co w takim razie z postscriptem? Znaczy się, że nie ważne, że
> postscript bo na wydruku i tak będzie do dupy? Kur****
Taki OpenOffice/StarOffice jak dla mnie sprawia się poprawnie. Drukuje to,
co pokazuje. Nawet zrobiłem przed chwilą test i napisałem na stronie kilka
linijek beznadziejnie pokręconą, true-type'ową czcionką (old dreadful no.7)
i to wydrukowałem (do pliku do PS co prawda, ale to wystarcza). I efekt
przeszedł moje wyobrażenia - wszystko idealnie jak na ekranie, do tego z
polskimi literkami. Myślałem, że się nie uda - przyznaję się. Tak więc - da
się zrobić WYSIWYG.
--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                     Registered Linux user #61028