drukowanie

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Pon, 18 Lut 2002, 18:33:36 CET

On Sun, Feb 17, 2002 at 10:13:21PM +0100, Mariusz Mazur wrote:
> Mam sobie kde i cupsa i niby wszystko jest ok. Tyle tylko, że jak drukuję coś
> spod KWorda to wydruk nie odpowiada temu co mam na ekranie. Nie wiem jak to
> jest pod linem rozwiązane, ale zakładam, że z założenia to co mam na ekranie
> powinno być dokładnym odzwierciedleniem tego co jest na wydruku
Po pierwsze: lin, z tego co wiem to taka ryba...
Po drugie, pod Linuksem jest to bardzo różnie rozwiązane, KWord akurat
to jest próba przeniesienia do Linuksa idei WYSIWYG, niekoniecznie
najlepszej, ale to jest chyba to czego oczekujesz.
Najwyraźniej KWordowi nie wychodzi to najlepiej.

> (taka jest chyba idea postscriptu...
Postscript nie ma tu nic do rzeczy, szczególnie że nie oglądasz
wygenerowanego PostScriptu, ale próbę wyrenderowania dokumentu przez
KWorda.

> a printing w unixach sie na PSie bodajże opiera).
> Niby w ustawieniach strony i drukarki jest A4, ale jednak mi obcina tekst. Na
> oko widzę, że odstępy między linijkami są jakieś takie większe niż na
> ekranie. I czcionka jakby też nie ta :(
> Mógłby mi ktoś zasugerować potencjalną przyczynę tego stanu rzeczy?
Kiepska jakość KWorda.
Spróbuj się zainteresować LaTeX-em --- będziesz mógł tworzyć naprawdę
piękne wydruki.
A jak koniecznie chcesz WYSIWYG, to lepiej zainteresuj się StarOffice,
z tego co piszesz wynika, że KWord to badziewie.

Pozdrowienia,
        Jacek