Problem z sterownikiem SCSI

Roman Kolasiewicz rkolasiewicz w excellent.com.pl
Wto, 19 Lut 2002, 15:23:01 CET

Witam,

  Wczoraj zrobilem sobie deliketny upgrade kernela na 2.4.17-1
  dostepny na ftp.pld.net.pl, niestety kernel nijak nie chcial sie
  zabootowac poniewaz wychodzily unresolved symbols w module aha152x.o
  (cos tam pnpisa_probe_dev) jest to bardzo stary kontroler VLB
  chodzacy na chipsecie aic63xx. Nie wiem czy problem lezy gdzies po
  mojej stronie czy tez cos jest ten sterownik w kernelu zwalony.
  Jesli ktos mialby pomysl czy da sie to jakos obejsc (nowy kernel czy
  cos takiego) albo zapomnialem o jakims module do scsi?
  w tej chwili w /etc/modules.conf mam scsi_mod, aha152x, i sd_mod

Best regards,
 Roman
--
mailto:rkolasiewicz w excellent.com.pl