qmail - potrzebne porady

Przemysław Stanisław Knycz dj-pld w knycz.net
Czw, 21 Lut 2002, 23:44:31 CET

On Thu, Feb 21, 2002 at 11:37:35PM +0000, ZyTeK wrote:
> Założenia: świerzo zainstalowana paczka. Ma działać, działać z SMTP AUTH i
> działać na 3 domenach (moje sdi i jeszcze dwie inne, może się niedlugo
> inne pojawią). Czyli coś jak $mydestination w Postfixie.

Wpisz do:

/etc/qmail/control/{rcpthosts,locals} swoje domeny w postaci:
twoje.sdi.tpnet.pl
yazda.eu.org
plum.mine.nu

> wiadomości do powiedzmy 15MB i takie tam.

Tego nie wiem :>
Mnie by interesowało doklejanie reklam do qmaila (:

> I jeszcze coś. Chciałbym aby to działało na /var/mail/user, nie na

vi /etc/qmail/dot-qmail i wpisz tam /var/mail - powinno zadziałać

> mboxach. Czy najlepiej zrobić każdemu userowi w ~/.qmail wpis aby
> dostarczał pocztę procmailem i w ~/.procmailrc aby tę pocztę zapisywał w
> /var/mail/user ? Takie rozwiązanie by mnie satysfakcjonowało, tylko co
> powpisywać ?

eee za bardzo pokręcone ...

--
Przemysław Stanisław Knycz