qmail - potrzebne porady

ZyTeK zytek w abomb.one.pl
Pią, 22 Lut 2002, 01:26:44 CET

Dnia Thu, 21 Feb 2002 23:44:31 +0100
Przemysław Stanisław Knycz napisał(a):

>vi /etc/qmail/dot-qmail i wpisz tam /var/mail - powinno zadziałać

Nie lubię słowa "powinno" ;))))))

>eee za bardzo pokręcone ...

No nie wiem. Chodzi o to, że niektórzy użytkownicy mają teraz w
.procmailrc powiadamianie sms i chciałbym aby im to działało. Dając w
.qmail przekierowanie do procmaila rozwiązał bym i problem smsów i
/var/mail/user.

Ale to już sobie doczytam.

Dzięki za szybkie odpowiedzi. Idę spać spokojny. :)

--
.: Jakub Głazik - ZyTeK - zytek w abomb.one.pl
.: Pingwiny? eee.... Bociany? TAK!   PLD-LINUX