Ktore zasoby rsyncowac zeby apt-geta lokalnie robic ?

Pią, 22 Lut 2002, 12:33:08 CET

On Fri, 22 Feb 2002, Radoslaw Kojdecki wrote:

> A nie mozna po prostu podpiac katalog /apt do ktoregos z pakietow w
> rsync.pld.org.pl i po problemie i po dyskusji ? :>

Kiedyś juz mówiłem Arkowi że struktóra katalogów jest troche mało
pzremyślamna pod kontem ciągnięcia wyłącznie zasobół jednej architektóry
.. chć fakt mozanby zrbić osobne moduły w opisie zasobów rsync serwera
udostępniajace to co trzeba per ach niezaleznie ile i jakie katalogi
wchodzą w skąłd konkretnej arch i jakei jest ich wzajemne położenie.

kloczek