ac97 i via686b

Fryderyk 'Fritz' Dziarmagowski fritz w phreaker.net
Sob, 23 Lut 2002, 23:59:26 CET

On Sat, 23 Feb 2002, Marcin Bohosiewicz wrote:

> /lib/modules/2.2.20-11smp/misc/via82cxxx_audio.o
>
> o to chodzi?

Chiba nie o to bo pod ALSA to działa o niebo lepiej (ac97 się nie sypie,
a tak przy okazji to co ma ac97 do słuchania mp3 - vide poprzedni post).
Proponuję jak najszybciej uskładać parę miedziaków i zapodać coś live! bo
ten zintegrowaniec jest straszliwie do dupy.

# /etc/modules.conf
# ALSA
alias snd-card-0 snd-card-via686a
alias sound-slot-0 snd-card-0

alias sound-service-0-0 snd-mixer-oss
alias sound-service-0-1 snd-seq-oss
alias sound-service-0-3 snd-pcm-oss
alias sound-service-0-8 snd-seq-oss
alias sound-service-0-12 snd-pcm-oss

options snd snd_major=116 snd_cards_limit=1
options snd-card-via686a snd_index=0

Oczywiście oprócz modułów przydałoby się jeszcze alsa-utils.

pozdr.

--
[ Fryderyk Dziarmagowski <fritz w phreaker.net> ]
[               Linux Registered User #164489 ]