Spec do XFree86-nvidia-kernel-1.0.1250

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 24 Lut 2002, 00:55:26 CET

Potrzebuję wyżej wymiemionego speca. W CVS już go nie ma, wogóle pakiet
zmienił już nazwę. Mógłby mi go ktoś podesłać?

Gdyby kogoś interesowało po co - ten sterownik, chciaż starszy, lepiej się
sprawuje w konfiguracji dwukartowej/dwumonitorowej. Najnowszy chodził
poprawnie jeszcze z X-ami 4.1.0-x, ale dzisiaj po przejściu na 4.2.0-1 -
przestał. Opis zapodałem na pld-bugs, ale za bardzo nie oczekuję
pozytywnego rozpatrzenia sprawy. Może to kwestia przekompilowania tego czy
owego (sterownik próbowałem - nie pomogo), a może pomogą dopiero nowe
sterowniki z nVidii.
--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                  ICQ:  146553537