cvslog a changelog

wrobell wrobell w ite.pl
Wto, 26 Lut 2002, 00:20:02 CET

On Tue, Feb 26, 2002 at 12:02:42AM +0100, Robert Kurtys wrote:
> Czy ktos moze mi (np na priva) objasnic roznice miedzy cvslog a changelog
>
> jak rozumiem cvslog dodaje sie przy commicie interaktywnie lub po "-m"
> a changelog w specu?
> czyli to wszystko co jest po %changelog - jak?, zywcem w specu?

To co znajduję  się po %changelog jest  wstawiane z automatu
przez  cvs-a.   cvs  umożliwia  podmienianie   pewnych  słów
kluczowych  w przechowywanych  plikach.  W naszym  przypadku
jest   to  Log,   które  jest   zamieniane  na   wprowadzany
interaktywnie lub za pomocą  "-m" tekst. Inne słowa kluczowe
to m.in. Revision, Id. Więcej  w dokumentacji info cvs-a pod
hasłem 'Keyword substitution'.

    wrobell <wrobell w ite.pl>