apt-get dist-upgrade i wyciepanie MAKEDEV ?

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Wto, 26 Lut 2002, 18:20:04 CET

On Tue, 26 Feb 2002, Dariusz Włodarczyk wrote:
> no i juz sobie nie sprawdze automagicznie apt-em czy poldkiem, ze dev sie zmienil i
> mozna by go upgrade-nac ? Dobrze rozumiem ?

Źle rozumiesz. Będzie działało tak samo.
Tylko zainstalowanie _pakietu_ devfs spowoduje odinstalowanie dev i
MAKEDEV - wsio. Nic więcej się nie zmienia.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...