OT: elektronika

Michał Margula alchemyx w uznam.net.pl
Śro, 27 Lut 2002, 16:07:06 CET

Witam ;-)

Dzisiaj miałem wykład z elektroniki i od razu mi podniesiono ciśnienie. Mamy
prace tworzyć w pspice i mathcadzie, nie wspomnę o tym, że później należy to
poskładać w wordzie i wydrukować. Jak dla mnie to paranoja. O ile pspice
jest jescze darmowe dla studentów, to jest tylko pod Windowsa. Nie wiem czy
pójdzie mi pod wine. Spróbuję. Na wszelki wypadek - zna ktoś jakiś darmowy
zamiennik pod Linuxa? No i jakiś program mathcadopodobny - tego też szukam.

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, JID: alchemyx w jabber.uznam.net.pl, +)
http://uznam.net.pl/~alchemyx/, administrator polskiej sekcji Linux Counter