ldap-howto ?

Roman Niewiarowski newrom w rp.zax.pl
Czw, 28 Lut 2002, 20:30:41 CET

dnia Thu, Feb 28, 2002 at 07:26:52PM +0100, Piotr Meyer napisal(a):

> Ogólnie to polecałbym Twojej uwadze:
>
> - listy mailowe na http://www.openldap.org
> - http://www.linuxdoc.org/HOWTO/LDAP-HOWTO.html
> - groups.google.com i www.google.com ;-)
OMG :-)
jak juz przeczytam to bede mundry a wnuki Waszych dzieciuf beda brac slub ;)

> tutaj masz narzędzia do migracji, warto popatrzeć
> po całej tej witrynie:
>
> - http://www.padl.com/tools.html
to jest w cvs, zassalem i sie pobawilem w domq ale zanim uzyje bede musial
jeszcze perla poznac ;)

> Gdy będziesz to sobie implementował, to zwróć uwagę
> na wydajność takiego rozwiązania bez indeksowania pól
> i z indeksowaniem. Różnice są bardzo, bardzo znaczące.
dzieki za hint :-)

> Aha, nie wiem czy tak jest jeszcze, ale w OpenLDAP w PLD
> są problemy z działaniem replikacji. O ile nie planujesz
> olbrzymiego, rozproszonego systemu, to nie ma to znaczenia ;-)

ogromnego nei bedzie, ale rozproszony jak najbardziej.. w ostatecznosci
wezme paczke z redhata bo poprawic nie umiem :-(

dzieki

newrom
--
Klekot 440 LTD (c) G-street 29-th Garage Crew
Published under PPL ver 1.0 avaible at http://ppl.7thGuard.net/