Czesc

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Czw, 28 Lut 2002, 14:22:04 CET

Dnia Thu, 28 Mar 2002 12:51:54 +0100
Radosław Kintzi napisał(a):

>Ciekawe. U mnie nie ma takich problemów. Wszystko mam skonfigurowane tak
>jak to jest opisane na www.pld.org.pl.

U mnie tak samo. Jak na razie uptime serwera 53 dni i żadnych problemów z
ppp. No, może czasami nie działał w nocnych godzinach, ale to wina TPSA,
bo ponowne podnoszenie ppp nic nie dawało. Może wrzucę do FAQ moją
konfigurację, dodawałem tam coś znalezione gdzieś. :)

--
.: Kuba Głazik - ZyTeK - zytek w pld.org.pl
.: Pingwiny? eee.... Bociany?   TAK!