Neostrada i PLD

zibi@parys.prv.pl zibi w parys.prv.pl
Śro, 9 Sty 2002, 19:02:46 CET

Dnia 09 styczeń 2002 a był(-a) to środa, o 06:35:19 +0100, Stacho Pal napisał(-a):

> Hmm, a nie 'tracisz' adresu IP po godzinie bezczynności??
> No i teraz trzeba się 'logować' login.neostrada.pl,
> adres niepubliczny 10.1.1.35, niemasz tak???

mam, nawet jak jest ruch na tym interface :(
jak znajdę właściwy interwał to... pinga puszczać będę... swoją drogą:
ktoś zna uzasadnienie takiej pracy NEOSTRADY? adres jest ten sam za
każdym razem....
wiem że HDSL u jednego niemieckiego providera ma protokół logowania
zgodny z CHAP, może ten wynalazek też ma coś takiego...
> Na newsach pełno tych sensacji, choć rozwiązanie narazie
> tylko jedno znalazłem: skrypt logujący w lynksie.

mam "automatycznego" usera ;)

> pzdr
> Stacho Pal
> P.S. Moja umowa ma numer 002. ;)

no... gratuluje! jaki speed? jakie transfery uzyskujesz?

--
"Idź i ocal świat, lub przynajmniej jakis mały kawałek"