Tryb single

artis@linux.bielsko.pl artis w linux.bielsko.pl
Śro, 10 Lip 2002, 02:50:49 CEST

On Tue, Jul 09, 2002 at 07:00:58PM +0200, Grzegorz Godlewski wrote:
> Wez dyskietke instalacyjna. Gdzies na ftp jest 30MB iso ratunkowe
> do wypalenia na plyte.

owszem jest male iso bagginsa w katalogu people -- zaoszczedzi szukania
btw. po co od razu taka armate na prosty problem .. o ile nie masz
jakichs specjalnych udziwnien w swoim / filesystemie to wystarczy dowolny
1 floppy linux . (zakladam ze masz / na ext2) zabootuj maszyne
z .../PLD/images/prowizorka jest tak ladny image zreszta krotki opis masz w README - jezeli masz jakie takie doswiadczenie z linuksem to sobie poradzisz
zabootuj potem mount /dev/XXX /dest gdzie XXX to twoja partycja z /
i mozesz gdzebac po swoim PLD .. dla porzadku chroot /dest bash
czyli mala zmiana otoczenia .. a pozniej juz tylko mapisz lilo
i masz odswierzony bootsektor na hdd ..

to samo muszisz zrobic generalnie z poziomu kasdego tzw. one floppy linux
tyle ze przy innych "produkcjach" mozesz sie naciac na np stary kernel ktory nie rozumie "lekko zmienionego" ext2. Ja osobiscie lamalem swego czasu glowe
przy Pocket Linux'ie (skadinad bardzo fajnej rzeczy). Przy dyskietkach prowizorki z PLD raczej wszystko jest tej samej generacji wiec zycze powodzenia.

"Unix jest prosty i logiczny, ale dostrzec i zobaczyc jego prostote moze tylko geniusz (a przynajmniej programista)" - Dennis M. Ritchie
artis w linux.bielsko.pl
registered Linux User no 207289
ICQ 112709838