Re: Sprzęt

Tomasz Grobelny grotk w poczta.onet.pl
Pon, 15 Lip 2002, 14:16:34 CEST

----- Original Message -----
From: "look" <look w hell.art.pl>
To: "Lista dla korzystających z Polerowanej Dystrybucji Linuksa"
<pld-users-pl w pld.org.pl>
Sent: Monday, July 15, 2002 11:36 AM
Subject: Re: Sprzęt

> Myslę, że autor postu już dawno spadł
> z fotelika i zainstaluje Win XP ;-)

Do tego już się zdążyłem zrazić. Ale win2k zostanie.

> To tak jakby laik zapytał hydraulika dlaczego nie
> ma wody w kranie, a hydraulik zacząłby wywlekać teorie
> ciśnień, fi rurek, szczegółów instalacji w budynku.
>
> Rozumiem, że jak ktoś pyta:
> "czy będą działały bez problemu (zostaną wykryte i mają odpowiednie
sterowniki w
> PLD)?"
> to niekoniecznie zna się na linuxie, bo 'wykryte' i
> 'sterowniki' to typowo windowsiane podejście.
To było raczej zainteresowanie. A poza tym teraz na lekko leciwym Mandrake'u
mi wszystko chodzi jak trzeba. A Linuxa używam od 4 lat i nie zanosi się aby
mi się odwidziało.

> Oczywiście, mogę się mylić. Bez urazy ;-)
Mylisz się, ale się nie obraziłem. To była raczej ciekawość i chęć
dowiedzenia się co w tym względzie jest zrobione/do zrobienia.

Tomek