cpu i temperatura

Grzegorz Godlewski ggodlewski w wi.ps.pl
Śro, 24 Lip 2002, 18:04:19 CEST

> ja mam athlona 1,4
> slyszalem ze te athony sie niezle grzeja
> athlon 1 G na werwezre www osiaga 44 stopnie po zmianie cooler'a
> wczesniej mial 70-80 stopni ale dzialal
> a moj juz powyzej 60 sie zawiesza
>
> ponoc jak sie ukruszy jadro athlona to wzrasta temperatura
> czy to prawda?
> jeszcze nie sprawdzalem czy mi sie to stalo
Jak sie ukruszy to pewnie w ogole nie bedzie dzialac ;]
Np. zalmany maja takie fajne zapiecie, ze podczas zakladania slychac
czas chrzest krzemu.
Oczywiscie, ze jezeli ma gorszy styk z radiatorem to gorzej odporwadza
cieplo. Zdejmij to, wysmaruj cienka warstwa pasty termoprzewodzacej z
elektronicznego.
Ja mam d1200, ktory chodzi na 700 (teraz 44 C) bo na wiecej jest niestabilny.
Dziwne, bo pod windowsem lepiej to znosi i mozna popracowac
pare godzin - linux gora pol godziny na 1200.
No, ale dzis powinno dotrzec do mnie nowe chlodzenie.

Pozdrawaim,
--
/ Grzegorz Godlewski                     /
\ Mail: ggodlewski w wi.ps.pl              \