kde i schowek

Grzegorz Godlewski ggodlewski w wi.ps.pl
Pon, 29 Lip 2002, 10:58:10 CEST

> Zmienić system na np. Windows. :-)
:(
To mam jeszcze z dosa z tych wszystkich borlandow i dos navigatorow.
Oprocz kopiowania tekstow, zaznaczania uzywam rowniez, zeby komus cos
pokazac, albo sie nie pogubic jak na moment odrywam oczy od monitora.
Tak mi wygodnie. Denerwuje mnie gdy stara zawartosc gdzies znika.

> Mnie np. wkurza StarOffice (OpenOffice pewnie ma tak samo), w którym
> nie działa normalne wklejanie środkowym przyciskiem myszy (jak w każdej
> normalnej aplikacji X11), tylko trzeba klepać to durne Ctrl-C, Ctrl-V.

> Mam nadzieję, że takie zachowanie programów (zgodne z przyzwyczajeniami
> użytkowników Windows) się nie rozprzestrzeni.
Niech wspiera oba, tylko niech daje sie przestawiac.

> Oprócz wklejania myszą, może i sobie być "schowek" z Ctrl-C/Ctrl-V niech
> tylko nie psuje normalnego zachowania.
O to by mi bardzo pasowalo.

--
/ Grzegorz Godlewski                     /
\ Mail: ggodlewski w wi.ps.pl              \