mplayer/poldek

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Śro, 5 Cze 2002, 01:21:00 CEST

Dnia Wed, 5 Jun 2002 01:18:42 +0200
Marcin Kapelko napisał(a):

>Ludzie co to jest?
>Zrobilem sobie poldek -U mplayer, super... (tylko kiedy nie bede musial do
>kazdego poldka usuwac listy pakietow?) Ale patrze, a on mi kernel 2.20
>instaluje (mam 4.18 i tylko jeden cpu (software emulation?)) i do tego smp
>i jakies helpery do tego, pozniej lilo uruchamia... czad, ale sie wywalil,
>bo nie umie lilo przerobic, dobrze ze chociaz backup zrobil... o co chodzi?
>takie zaleznosci? po restarcie oczywiscie wystartowal 2.20 smp, bo w
>/boot-cie tez juz wszystko zrobil po swojemu... czy po kazdym upgradzie
> [...]

Miałem podobnie jak instalowałem mplayera, chodzi o to, że on wymaga
svgalib, który wymaga kernel-video-svgalib_helper Jeśli masz rpma z paczki
to zapewne znajdziesz pakiet kernel-video-svgalib_helper w /dists/nest dla
swojej wersji kernela, jeśli nie - będziesz musiał zrobić tak jak ja,
ściagnąć svgalib.src.rpm i przebudować sobie. Potem już nie będzie takich
kwiatków.

--
.: Kuba Głazik - ZyTeK - zytek w pld.org.pl
.: Pingwiny? eee.... Bociany?   TAK!