Evolution + aspell

Fryderyk 'Fritz' Dziarmagowski fritz w phreaker.net
Pią, 1 Mar 2002, 23:52:47 CET

On 1 Mar 2002, Tomasz Witek wrote:

> Czy komus to działa.
> Zainstalowałem wszystko tak jak piszą u GNOMA i nic z tego
> Spell check document... mma cały czas szary :(

Czytałem na ximian.org, na ichniejszej mejling liście, że działa
(http://lists.ximian.com/archives/public/evolution).

U mnie nie działa niestety nie tylko to, ale i cały moduł
odpowiedzialny za pocztę. Sigservuje mi "evolution-executive-summary".
Niestety po ostatnim apgrejdzie, nie wiem co to bylo bonobo chyba, szlag
mi trafił ten dobry pocztowy program. Sam juz nie wiem o co chodzi bo
downgrade zrobiłem i wciąż się kopie.

pozdr.

--
[ Fryderyk Dziarmagowski <fritz w phreaker.net> ]
[               Linux Registered User #164489 ]