nest (informacja dla aptujących i poldkujących)

Pepe pepe w apollo.net.pl
Czw, 14 Mar 2002, 16:37:05 CET

On 14 Mar 2002 11:15:59 +0100
Arkadiusz Miskiewicz <misiek w pld.ORG.PL> wrote:

> Hej,
>
> W nest obecnie jest gcc 3.1, libstdc++ 4.0.0, rpm 4.0.4, apt cnc55,
> libpng 1.2.1, kdelibs 3.0beta itp tak więc osoby, które mają
> w aptowym sources.list ścieżki do nesta niech uważają z dist-upgrade
> (lepiej zwykłe apt-get upgrade) jeśli chcą pozostać przy przetestowanych
> pakietach Ra.
>
> (takie info na wszelki wypadek).
> --
> Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
> misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr

> [...]
Witam

Właśnie chciałem sprawdzić gcc 3.1, ale po rozwiązaniu problemu z db4
(wymagany przez rpm-lib) okazało się że apt chce wywalić wszystkie pakiety
zależne od libstdc++ :(
Czy da się coś z tym zrobić czy trzeba jeszcze poczakać.

--
Pepe