POMOCY!!! fsck mi sie wywraca i nie mogę "wstać" system (ext2/3)

Lukasz Masko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 26 Mar 2002, 14:11:48 CET

On Tue, 26 Mar 2002, Marcin Bukowiecki wrote:
[...]
> Spróbuj przekompilować jajko z obsłógą dużej pamięci (4GB).
Jak tylko uda mi sie podmountować filesystemy rw, to tak uczynię.

> A na szybko spróbuj programem tune2fs ustawić "Filesystem state" na clean i
> powinno pójść.
A może wiesz jaka opcja to robi? Przeczytałem manuala i tam o tym nie ma.
A debugfs jest jakiś takiś skomplikowany i boję się, że coś popsuję.
--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                  ICQ:  146553537