podnoszenie ppp0

Radosław Kintzi pld w vbox.prv.pl
Śro, 27 Mar 2002, 09:37:13 CET

On Wed, Mar 27, 2002 at 12:11:29AM +0100, Fryderyk 'Fritz' Dziarmagowski wrote:

> proponuję zajrzeć do man'a pppd i sprawdzić opcje idle i persist.
> lcp-echo i lcp-interval też by się przydało ustawić. jeśli potrzeba mogę
> podesłać sprawdzony config (pppoe i dsl)

Czy to znaczy, że działa Ci dial on demand?! Co do mana  i opcji idle
i persist, to znam je na pamięć (ta druga jest implikowana przez demand,
pierwsza określa czas bezczynności, po którym pppd rozłącza połączenie,
pozostawiając ppp0 tak jak to opisałem). Co do dwóch pozostałych, to w tej
chwili nie wiem. Wiem, że kiedyś działało, aż nie zrobiłem poldek -U kernel.
Co ciekawe dalej działa na jajach 2.4.x (tak na prawdę to na 2.4.17-1
- teraz jest już chyba 2.4.18, ale nie mam czasu przetestować), więc to
chyba nie wina konfiguracji pppd (chyba, że wartości domyślne zależą od
kernela).

Co do tych konfigów, chętnie obejrze: radzio w pld.org.pl

--
pozdrawiam
Radosław Kintzi <radzio w pld.org.pl>