FS-y (było: Obciążenie proca przy kopiowaniu)

0neg 0neg w poczta.gazeta.pl
Pon, 6 Maj 2002, 00:03:30 CEST

Leszek Krupiński wrote:

> ext2.

Tak OT: chwała reiserfs-owi. Już pare razy w wyniku przemeblowań
w sposób dosyć nagły i przypadkowy serwerek tracił zasilanie, po
czym wstawał bez najmniejszego bólu.
ext3 upiera się sprawdzać dysk po czymś takim.

bart
--
             This signature is intentionally left blank.
   bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/