hdparm -i

Michał Drozd mdrozd w retsat1.com.pl
Pon, 6 Maj 2002, 00:23:00 CEST

On Sun, 5 May 2002, 0neg wrote:

> 2.2.20-18.

__NEW_HD_DRIVE_ID nie jest tam zdefiniowany.
(możesz jescze sprawdzić)

skoro nie jest tam zdefiniiowany, to jeśli zbudujesz u siebie ten pakiet,
powinno być w porządku.

co innego, że nie wiem jak to powinno wyglądać z 2.4.x
u mnie działa. fakt -- na debianie, ale w źródłach nie ma róźnicy.

Resume:
chyba trzeba budować ze źródeł, jeśli się używa 2.2.x

pozdr.

--
Michał Drozd <mdrozd w retsat1.net>