Laptop <PLD with pcmcia eth

BartOwl bartowl w surfuje.w.pl
Sob, 11 Maj 2002, 20:29:24 CEST

Dnia czw, mar 28 2002 o godz. 01:14, Michal Margula napisal(a):

> Poza ta nieszczesna PCMCIA. Mozeby tak jakis FAQ?;]

mi dawno temu (za czasow 2.2.17 i prowizorki z default) poszl instalacja
z cd'ka po pcmcia, i gdyby nie fakt, ze laptop ma 8M ramu i instalowalby
sie chyba z 2 doby minimum (wtedy tez cos kolo tego lecial) to bym sie
skusil i potestowal 2.4 na nim... ale aktualnie brakuje mu pamieci przy
wstawaniu jak odpala apacza+postgresa+qmaila i pare innych, to krzyczy,
ze unable_to_free_pages :( ale to nie zmienia faktu, ze z pcmcia sie
zainstalil...

--
 'o,o' Bartłomiej Sowa-\ /---Surfuje w NYSIE--|--PGP w www--\ /---- |\ ----\
 (  ))     BartOwl      | >>>>  bartowl w dione.ids.pl  <<<< |  WS  |_\ ROX )