Samba jako PDC dla w2k

Grzegorz Mlonek Grzegorz.Mlonek w infor.pl
Pon, 27 Maj 2002, 08:42:30 CEST

On Sat, 25 May 2002 19:56:40 +0200 (CEST)
Andrzej Szombierski <qq w kuku.eu.org> wrote:

> BTW nie zna ktoś sposobu na dodanie w2k do domeny bez użycia konta/hasła
> tak jak można w nt4?
to raczej nie możliwe z tego co wiem (może się mylę) ale postawiłem
samba jako kontroler domeny dla 20 pc i postępowałem tak że za każdym
razem dołączałem komputer do doemny jako root z hałem roota (sambowym
oczywiście)

należy przy tej okazji pamiętać, że po zmianie (reinstalacji) komputera
musisz z pliku smbpasswd skasować konto określające go i dopiero później
dodać komputer do domeny.

z rzeczy praktycznych jeśli Ty używasz win2k to masz trochę bardziej
złożoną sytuację bo musisz an win2k dodać root-a z domeny do grupy
administratorów lokalnych (czyli prawy przycisk na mój komputer i wybrać zarządzaj)

życzę powodzenia
Grzegorz